Lastatempe centoj da arbitraciistoj riskas rompi la regulojn ĉar ili subtenis David McNamara per sia protesto de roko, papero, tondilo. La afero komenciĝis kiam la arbitraciisto estis malpermesita uzi la ludon anstataŭ sia monero por la ĵeto en la bazaj matĉoj ĉi-semajnfine.

La futbala asocio suspendis McNamara dum tri semajnoj pro uzado de roko, papero, tondiloj kiel lanĉo en la Superliga Virina monato pasinta monato.

La sola afero estis, ke McNamara forgesis sian moneron en la vestoĉambro kaj la ludo estis komenci. Do, li uzis la ludon kiel decidigan ĉapelon lin suspendis.

Estas diversaj arbitraciistoj, kiuj asertis, ke malakcepti McNamara ne estis justa. En la pasinteco, estas diversaj aliaj arbitraciistoj, kiuj uzis la metodon de ludado de ludoj kaj foje ĝi estis petita de la ludantoj. Tial malakcepti McNamara ne rajtas fari.

Ĉu ĝi kontraŭas la regulojn kaj reguladon de ludo

La plej granda demando, kiu ekestas nun, estas, ĉu la uzo de monero estis malpermesita de la reguloj aŭ ne. En la reguloj, estis klare dirite, ke la ĵeto devas esti farita tiel la teamo, kiu gajnos la ĵeton, povos decidi, de kiu flanko ili ŝatus ludi. Tamen, nenie en la reguloj, oni menciis, ke monero estas grava elemento, kiu devas esti uzata en la ĵeto. Ĝi signifas, ke tirado eblas per ajnaj disponeblaj eroj. Evidentiĝas, ke McNamara ne rompis iujn ajn regulojn.

Kiu ekigis la polemikon

Estas diversaj fanoj de David McNamara, kiuj interesiĝas scii, kiu ekigis ĉi tiun tutan polemikon. En la WSL unu sur unu matĉo, Kirsty Pearce kaj Steph Houghton estis implikitaj, sed ankoraŭ ne estis klarigita, kiun unu el ili plendis kontraŭ McNamara. La matĉo finiĝis sur 1-1 kaj ĉi tio eble estas la kialo, ke unu el la teamoj plendis por certigi, ke ili povas ricevi revanĉon, kiu eble pliigos siajn eblecojn gajni.

Tamen, la ko-arbitraciisto de McNamara estis klarigita, ke li estis sub tempa premo kaj la sola solvo, kiun li havis surloke, estis uzi rokon, paperon, tondilon kiel la decidan faktoron, ĉar ĝi estas la ludo, en kiu neniu povas trompi.

Tamen tiu ago de McNamara estis uzata kontraŭ li kaj li estis malakceptita de la oficialuloj. Tamen la arbitraciistoj ne malpeziĝas. Ili volas sciigi la aŭtoritatojn, ke McNamara faris nenion malbonan, ĉar li uzis justan ĵetadan metodon por elekti la teamon, kiu komencos la ludon. Tial ili protestas por certigi, ke la malpermeso de la nomo de McNamara estos forigita kaj li devas esti invitita reen al arbitraciisto en ĉiuj ludoj laŭ la plano. Ĉiuj atendas la decidon de aŭtoritatoj.